Forum www.dakann.fora.pl Strona Główna www.dakann.fora.pl
Ołtarzyk Dakanna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

de_Pyramid_Assault (v 0.3)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dakann.fora.pl Strona Główna -> Trash
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth
The Biggest Freak



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2038
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Szczecin
Płeć: male

PostWysłany: Pią 20:44, 12 Lis 2010    Temat postu: de_Pyramid_Assault (v 0.3)

potrzebuję pomocy w tworzeniu mapki do cs'a
a dokładniej- w stworzeniu labiryntu odpornego na "zasadę prawej ściany"

wymiary maksymalne (w jednostkach) 11x11
ma zawierać bramy otwierające się tylko z jednej strony, możliwość wejścia od strony wyjścia i/lub wejścia dużej liczby osób na raz bez stworzenia przy okazji dróg bez wyjścia dla osób które już są w labiryncie. Może być maks- 4-poziomowy, z możliwością zapętlania.

tu moja propozycja:



a tu widok mapki (labirynt to ta kupa sześcianików w środku piramidy):



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darth dnia Sob 1:57, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KochamAnala
Ultimate Ssacz



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kAtoWicE :****
Płeć: male

PostWysłany: Pią 20:54, 12 Lis 2010    Temat postu:

Oż w chuj D: Wyzwijcie mnie od kurewskiego spamera, ale to jest zajebiste.


p.s Może być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizz
CZŁOWIEK-WÓDKA



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: male

PostWysłany: Pią 20:59, 12 Lis 2010    Temat postu:

Chciało ci się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Taal
Stara Kadra



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2692
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Pią 22:09, 12 Lis 2010    Temat postu:

Ja bym jeszcze dał pułapki gdzieś blisko na prawo od wejść żeby właśnie od razu każdy wiedział ze nie prawą strona droga Razz (taka metafora)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ruchający w zbożu
Stary Błazen



Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: male

PostWysłany: Pią 22:14, 12 Lis 2010    Temat postu:

Co to jest kurwa zasada prawej ściany ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizz
CZŁOWIEK-WÓDKA



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: male

PostWysłany: Pią 22:16, 12 Lis 2010    Temat postu:

Że ciągle należy trzymać się prawej ściany, to się na pewno wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ruchający w zbożu
Stary Błazen



Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: male

PostWysłany: Pią 22:18, 12 Lis 2010    Temat postu:

Mam to samo podczas jazdy motorem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Taal
Stara Kadra



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2692
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Pią 22:20, 12 Lis 2010    Temat postu:

Prawa/lewa ręka - na każdym rozdrożu skręcasz w odnogę najbardziej na lewo/prawo

np jeżeli możesz iść w przód i w prawo ,a stosujesz metodę LEWEJ ręki to idziesz prosto.
Jeżeli masz opcje skręcenia w lewo - skręcasz w lewo.


Wyjdziesz tym z każdego niezapętlonego labiryntu 2d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thamion
Alfa&Omega



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:59, 13 Lis 2010    Temat postu:

Auto-kill przy wejściu do labiryntu. Nikt nie będzie próbował prawą ręką...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth
The Biggest Freak



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2038
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Szczecin
Płeć: male

PostWysłany: Sob 1:03, 13 Lis 2010    Temat postu:

zresztą prawa ręka i tak jest zajęta *fapfapfap*



zaprojektuj ktoś drugi poziom labiryntu


Grizz napisał:
Chciało ci się?

Mama mi kazała Sad


screeny:







Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darth dnia Sob 1:50, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elite19
Gość






PostWysłany: Sob 11:52, 13 Lis 2010    Temat postu:

grejt dżab.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dakann
Master Chief



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2469
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
Płeć: male

PostWysłany: Sob 13:29, 13 Lis 2010    Temat postu:

Całkiem najs budowla.

Rady ode mnie (że sam zrobiłem pare mapek, czuje że mogę :> )

- Oteksturuj dokładniej (o ile nie jest to końcowy produkt). Ja robiłem swoje tekstury (cyfra i na miasto), można uzyskać wyjebane efekty.

- Dojeb odrobinę więcej punktów światła, zmiejszając siłe ogólnego, wiekszy kilmat.

- Dodałbym deszcz, zawsze pasuje do takich 'świątyniopodobnych' mapek :>

- Jeżeli Ci się chce, zamień mapkę na 'nocną'.

Tyle z mojej strony, nie miałem okazji zagrać, także nie mam jak oceniać samej budowy. Ale wygląda najs.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth
The Biggest Freak



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 2038
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Szczecin
Płeć: male

PostWysłany: Sob 17:31, 13 Lis 2010    Temat postu:

to jeszcze w ogóle nie jest oteksturowane, póki co widać testowy pic na wodę. Poszukam na necie jakiś hieroglifów
Produkt nie jest końcowy, to dopiero 1/3 gotowej mapki Razz

wywala mi kompilatory jak jest za dużo punktów światła, (przez te kolumny na szczycie), chcę żeby była góra jak jest, dzięki temu jest bardziej widoczne przejście "radosna dżungla na zewnątrz" vs. "emo mroczny środek"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dakann.fora.pl Strona Główna -> Trash Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin